Majoritatea brandurilor operate de European Drinks au trecut printr-un amplu proces de "brand-lifting", traductibil in special prin schimbari la nivelul ambalajului, dar nu numai. Proces complex, ce a implicat circa doi ani de cercetari si eliminarea a zeci de variante intermediare, dupa cum a precizat Viorel Micula, unul dintre cei doi frati presedinti si fondatori ai companiei. Pe parcursul vizitei de presa organizate la fabrica de la Oradea, Micula a adaugat ca principalul scop al acestor schimbari in masa a fost atingerea unei mai mari capacitati de distinctie fata de celelalte produse similare existente pe piata, dar si mai usoara manevrabilitate si acccesibilitate a produselor. "Vedeta" transformarilor de la European Drinks - singura care a beneficiat de o relansare oficiala - a fost, de departe, brandul de apa plata si minerala Izvorul Minunilor. In "cosmetizarea" acestuia s-au investit circa 10 milioane de euro, atat pe partea de productie, cat si pe cea de promovare. "Nu este un rebranding, ci o repozitionare", a tinut sa precizeze Viorel Micula. "Numele de brand ramane acelasi", a subliniat, la randul sau, Adinel Tudor, reprezentant al Trout & Partners - agentia de publicitate care s-a ocupat, alaturi de Friends Advertising, de campania de promovare. Brand-liftingul apei plate si minerale de la European Drinks reprezinta mai mult decat o simpla schimbare a ambalajului. Astfel, strategia de comunicare pe piata tinteste sa transmita mai mult decat ideea de puritate - concept ce se regaseste, de altfel, la majoritatea brandurilor de profil. Dovada in acest sens este spotul noii campanii, care urmareste sa ilustreze "legenda" ce sta in spatele brandului Izvorul Minunilor. O poveste ce se regaseste si pe noile ambalaje ale produselor. Conform lui Micula, in urma acestei repozitionari se asteapta o crestere de circa 20% a vanzarilor de apa plata si minerala. Repozitionarea unor branduri deja existente nu este insa singura noutate comunicata de European Drinks. Astfel, produselor deja consacrate li se vor adauga in rafturile magazinelor o serie de aparitii noi, prin care compania autohtona intentioneaza sa-si consolideze pozitia pe piata bauturilor carbogazoase si necarbonatate. Este vorba atat de o bautura racoritoare energizanta, similara celor deja existente pe piata, cat si despre lansarea unui concept inovator, sub forma unei bauturi racoritoare cu vitamine.