Agentiile bucurestene cauta copywriteri, art directori si graficieni, pe salarii de pina la 900 de euro pe luna.

Se cauta inclusiv echipe
grafician - art director gata formate In topul celor mai cautate joburi in industria publicitatii, ATL&BTL account manager, copywriter si art director conduc detasat in aceasta toamna. Surse din piata publicitara precizeaza ca, pentru oamenii buni si cu experienta, salariile pot ajunge si la 900 de euro, cel putin in cazul copywriterilor. Agentia SpeedPromotion cauta „doua suflete pereche - art si copy, care sa inoate cu drag prin briefurile zilnice ale clientilor mai mari sau mai mici", dupa cum reiese din anuntul de recrutare al agentiei, postat pe site-ul IQAds. Candidatii trebuie „sa fie prieteni la catarama cu Corelul si Photoshopul si sa zburde printre concepte si cuvinte in cautarea solutiei potrivite clientului".

Daca agentia SpeedPromotion cere doi ani de experienta profesionala pentru cei care isi doresc sa fie copywriter, la fel ca agentia Adviser Chillimedia, in cautarea unui copywriter care vrea si poate mai mult, cei de la TBWA/MERLIN precizeaza simplu in anuntul de recrutare ca angajeaza copy si Account Manager, fara sa ingradeasca profilul candidatilor.

O oferta interesanta de joburi disponibile are si Ars Advertising Bucuresti, in cautare de specialisti in comunicare institutionala. Anuntul precizeaza detaliat ca persoana ideala pentru acest post trebuie sa aiba o experienta de minimum doi ani intr-o agentie de publicitate pe o pozitie de account executive sau client service, studii superioare de specialitate si cunostinte de project management. Carnetul de conducere nu trebuie sa lipseasca si, daca vine de mina si cu un junior, sansele de a trece interviul de angajare se apropie de 100%.

Graficienii sau art directorii sint si ei la mare cautare, iar doua dintre agentiile de publicitate in recrutare de oameni care sa minuiasca monitoarele mari, cu virste de 25 ani si doi ani experienta, sint Gavrila&Asociatii si GAV Sholz&Friends.

Daca pentru copywriteri se cere creativitate la maximum, de partea cealalta a baricadei se afla Account Managerii si cei care se ocupa de client service, „preocupati in a fi mereu cu un pas inaintea clientului prin anticiparea si rezolvarea problemelor". Cei care se potrivesc profilului au de unde alege, pentru ca nu mai putin de patru agentii de publicitate sint in cautarea unor astfel de persoane: Prospero, Scala JWT, Grey si QB Promotion.

Oferta completa de joburi in publicitate pe www.cotidianul.ro/select