MOTIVATIE. Pentru Windeking, proiectul de reducere la 120 de grame pe kilometru, fata de circa 160 in prezent, a emisiilor de gaze provenite de la masinile noi in urmatorii cinci ani este ''total naiv''. Omologul sau, Christian Streiff, patronul constructorului francez Peugeot, considera planul ca fiind ''total nerealist''. Cele doua grupuri au decis sa faca front comun si sa adopte o atitudine ferma fata de UE. ''Am cazut de acord asupra bazelor unei reglementari in cadrul ACEA '' /asociatie a constructorilor europeni/, a adaugat Matthias Wissman, presedintele asociatiei constructorilor germani VDA. Constructorii europeni de automobile nu au reusit sa convina detaliile actiunii lor. AFP mentioneaza ca UE ii ameninta pe constructorii de automobile cu sanctiuni financiare daca nu se conformeaza noilor reglementari, care sunt criticate de multi constructori, inclusiv DaimlerChrysler. Comisia Europeana doreste sa-si prezinte proiectul cel tarziu in primul semestru al anului 2008.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro
-
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Cafea, jazz și o vizită „acasă la Isărescu”: Unde puteți ieși în oraș la...
Sursa: wall-street.ro