Ieri, Mazda a anuntat cresterea volumului de vanzari pe piata din Romania. Concret, in august anul curent, Mazda a vandut 74 de unitati, inregistrand o crestere cu 139% fata de aceeasi perioada a anului 2006. Evolutia pozitiva a cifrelor de vanzari este ilustrata si de valoarea cumulata pentru intervalul ianuarie-august 2007. In acest interval, constructorul japonez a vandut 427 de unitati, mai mult cu 90% decat in primele 8 luni ale anului anterior, aproape dublandu-si numarul de vehicule comercializate.Mazda se dovedeste a fi unul dintre cele mai dinamice brand-uri din Romania in acest moment, iar previziunile anuntate pentru urmatoarele luni reafirma directia de crestere. Astfel, prin lansarea noului model CX-7, Mazda estimeaza ca va atinge un numar de 110 unitati vandute in septembrie, de cinci ori mai multe decat in luna corespondenta a anului precedent. Un potential foarte mare de crestere prezinta si luna octombrie, cand noul model Mazda 2 va fi pus in vanzare in Romania. Trei noi parteneri Reteaua de dealeri se afla, de asemenea, in plin proces de consolidare. In vara aceasta, un nou dealer Mazda si-a inceput activitatea la Braila, iar in octombrie si noiembrie isi vor deschide portile noi parteneri Mazda in orasele Sibiu, Iasi si Brasov. Acestora le vor urma reprezentante in Bacau si Ploiesti, incepand din decembrie. La inceputul lui 2008, activitatea din Capitala se va extinde prin integrarea unui nou dealer pe zona Bucuresti Nord, iar la nivel local vor fi lansate noi centre in Pitesti si Craiova. Prin deschiderea acestor noi reprezentante, numarul partenerilor Mazda in Romania va creste la 16 la inceputul anului 2008. Evolutia Mazda urmeaza filosofia "Sustainable Zoom-Zoom". Cel mai recent reprezentant al acestui concept este noul model Mazda 6, care va fi prezentat in premiera la Salonul Auto de la Frankfurt. Tot la Frankfurt, Mazda va expune in premiera mondiala si versiunea diesel a noii Mazda 2.