Studiul realizat de IDC arata ca majoritatea platformelor sociale online vor implementa in viitorul apropiat un model de afaceri prin care vor obtine, simultan, venituri din publicitate, din inscrieri si din comert online.
Studiul mai arata ca
Studiul realizat de IDC arata ca majoritatea platformelor sociale online vor implementa in viitorul apropiat un model de afaceri prin care vor obtine, simultan, venituri din publicitate, din inscrieri si din comert online.
Studiul mai arata ca dintre sursele de venituri, veniturile din publicitate sunt cele care vor creste cel mai mult, iar din acest motiv platformele sociale vor deveni tot mai interesante pentru marile companii media.
Directorul departamentului de cercetare media al firmei de consultanta IDC, Karsten Weide, a declarat ca veniturile din publicitate nu cresc si mai rapid pentru ca platformele sociale nu reprezinta un mediu sigur pentru branduri. "Platformele sociale nu pot garanta un mediu sigur pentru branduri. Clientii de publicitate nu vor sa-si vada reclamele alaturi de unele continuturi ilicite. Problema este ca administratorii platformelor nu pot controla continutul trimis de utilizatori pentru ca, in acest fel, ar pierde din popularitate, care este chiar motivul care atrage clientii de publicitate", a mai spus directorul departamentului de cercetare media al IDC.
IDC este o firma internationala de consultanta de marketing specializata in domeniile media, tehnologie si telecomunicatii. IDC are, in prezent, in jur de 900 de analisti in 90 de tari.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.