S-ul specific grupului Erste va fi prezent in toate agentiile si documentele oficiale ale celei mai mari banci din Romania incepind cu martie 2008.

Noul logo BCR sugereaza apartenenta bancii lagrupul austriac Erste Banca Comerciala Romana are de ieri o noua imagine menita sa evidentieze prezenta acesteia in grupul financiar austriac. BCR a adoptat un logo format din alaturarea literei S, simbol al bancilor de economii, dar si al grupului Erste, la denumirea bancii (BCR). „Este mai mult decit o schimbare de litere si de culori. Am dorit ca mai intii sa transformam intregul sistem de functionare, in ansamblul sau, astfel incit clientii sa simta imbunatatirile la nivelul produselor si al serviciilor", spune presedintele BCR, Nicolae Danila. Pina in luna martie a anului viitor vom regasi noua sigla pe toate agentiile BCR si pe toate documentele oficiale emise de banca. Schimbarea logoului bancii a costat citeva zeci de milioane de euro, spune Corneliu Cojocaru, purtatorul de cuvint al BCR. De altfel, aceasta schimbare face parte dintr-un proiect mai amplu care vizeaza integrarea BCR in grupul Erste si ale carui costuri totale sint estimate la aproximativ 200 de milioane de euro. Noul logo adopta elemente de identitate vizuala ale grupului-mama. Numele bancii nu va fi schimbat, fiind considerat „un activ de mare valoare. BCR a lansat si o noua campanie de imagine, al carei mesaj va fi sa «gindim la fel». Printre noile produse si servicii care vor fi disponibile clientilor se numara centrele imobiliare retail, un nou portal web, pachete asociate contului curent si un nou Centru de Contact BCR. Centrele imobiliare retail vizeaza finantarea investitiilor imobiliare ale persoanelor fizice. Pachetele de produse si servicii asociate contului curent vor fi lansate in partea a doua a lunii septembrie, iar noul Centru de Contact BCR va fi inaugurat o data cu noile facilitati ale contului curent.

Banca va derula pe parcursul acestui an un program complex de integrare in grupul financiar Erste. Programul va fi finalizat in etape pina la jumatatea anului viitor si este alcatuit din 40 de proiecte. Un prim reper va fi cresterea retelei de unitati pina la 700, de la 520, in decurs de doi ani. De asemenea, BCR intentioneaza sa deschida 52 de centre de afaceri dedicate IMM.

Citeste si Listarea Erste la Bucuresti, pe ultima turnanta