Dupa „Lumea citeste" si „Nocturne", TVR mai renunta la o emisiune independenta: „Bazar".

Trierile facute de postul public pentru a face loc in grila de toamna unor talk-show-uri politice continua. TVR 2 a anuntat ca nu va mai gazdui emisiunea de calatorii „Bazar", potrivit comanescu.ro. Cu putin peste 3.000 de euro cheltuiti pe editie si o medie de rating de peste 0,6 puncte, cit este media postului, „Bazar" nu se va mai relua incepind cu 18 septembrie, asa cum era prevazut initial.

„Razvan Nicolescu, directorul TVR 2, l-a sunat pe Razvan Marc, prezentatorul emisiunii, si l-a anuntat martea trecuta despre decizia luata. E surprinzator, deoarece anterior am primit un e-mail de la Sign Factor, firma care a contractat emisiunea cu TVR, in care erau grilele de toamna din care faceam parte. Aveam deja rezervari si trebuia sa plecam vinerea asta in documentare, in Asia. Am ales sapte destinatii si urma sa acoperim zece editii. Banii trebuia oricum sa-i primim dupa intoarcere. E ciudat pentru ca emisiunea nu e scumpa si am atins si un maxim de rating de 2,7 puncte", declara pentru Cotidianul Ana- Maria Caia, producatorul de la „Bazar". Emisiunea a debutat in luna martie a anului trecut si a acumulat aproximativ 50 de editii. Ana-Maria Caia spera sa poata face loc emisiunii pe un alt post. „Am discutat deja cu doua televiziuni", asigura producatoarea de la „Bazar".

Costul emisiunii de turism eliminate din grila TVR 2 se afla la mijlocul clasamentului in ceea ce priveste sumele cheltuite pentru o editie. Anul trecut, „Planeta Moldova" a fost cea mai costisitoare productie: 6.124 de euro pe editie, in timp ce emisiunea cea mai ieftina, „CeZar si tipar", a necesitat doar 43 de euro pentru o difuzare.