Strategia de promovare Dacia este unhot din cauza selectiei nefericite a vedetelor vector de imagine.

Dacia face mare campanie mare, cu toate ingredientele necesare unui succes national: vedete dispuse sa-si puna imaginea la bataie i
Strategia de promovare Dacia este unhot din cauza selectiei nefericite a vedetelor vector de imagine.

Dacia face mare campanie mare, cu toate ingredientele necesare unui succes national: vedete dispuse sa-si puna imaginea la bataie in slujba maretului brand, concursuri menite sa atraga atentia oamenilor asupra actiunilor acestora in speranta unor cistiguri mari si competitie intre vedete femei, care de fiecare data se poate lasa cu surprize, mai ales ca spiritul de competitivitate al unor tinere cintarete romane doritoare de publicitate cu orice pret nu are limite. Dar, ca orice actiune care isi propune sa contina tot - sa produca divertisment, sa dea premii, sa faca parada de vedete, sa cistige intr-un timp-record un capital de imagine imens - deviaza in kitsch si in amuzament ieftin.

Andreea Balan, Andreea Banica, Anka Badiu, Miki si Delia au misiunea de a purta imaginea Dacia pe noi si noi culmi si de a mobiliza oamenii sa se implice activ in campania premergatoare lansarii pe piata a unei noi versiuni de motorizare pentru Logan, incepind cu 1 septembrie. Intre timp, cele cinci vedete din muzica romaneasca se vor lupta pentru voturile tinerilor din cinci regiuni ale Romaniei: Sud, Nord, Est, Vest si Centru. Fetele vor defila pe la evenimentul de lansare din fiecare zona, se vor baga in seama, isi vor da niste aere de vedete si vor incerca sa mobilizeze cit mai multi oameni sa creada in visul romanesc: tombola cu premii. Partener in toata aceasta afacere este Kiss Fm, care, evident, difuzeaza reclama la eveniment mult mai des decit poate suporta orice ascultator ce aspira la o masina pe gratis. Spectacolul fetelor are, de asemenea, marea calitate de a fi gratis, ceea ce va atrage multa lume in locuri publice din orasele lor, genul acesta de eveniment fiind unul dintre cele mai plictisitoare din istoria relatiilor publice. Pacat de masina pe care Dacia incearca sa o promoveze cu aceasta ocazie, o versiune dezvoltata pe baza variantei Laureate, cu elemente de design si confort de la Prestige, echiparea de top din gama Logan.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.