Integrated Romanian Information Systems, unic distribuitor Apple in Romania, vizeaza pentru acest an dublarea afacerilor, dupa ce anul trecut a inregistrat o cifra de afaceri de 6 milioane de euro."Estimarile preliminare ne indreptatesc sa fim optimi
Integrated Romanian Information Systems, unic distribuitor Apple in Romania, vizeaza pentru acest an dublarea afacerilor, dupa ce anul trecut a inregistrat o cifra de afaceri de 6 milioane de euro."Estimarile preliminare ne indreptatesc sa fim optimisti in privinta rezultatelor finale", a declarat pentru Curierul National Catalin Boaru, Marketing and Communications Manager, IRIS S.A.Conform companiei, tinerii sunt extrem de atrasi de produsele Apple, iar acest lucru se reflecta si in ritmul de crestere al vanzarilor de iPod si MacBook. In primul semestru al acestui an, IRIS a inregistrat o crestere de 240% fata de perioada echivalenta a anului."Apple este 'pe val>>, iar acest moment favorabil se datoreaza mai multor factori, dintre care as aminti doar succesul formidabil al gamei de dispozitive multimedia iPod", a mai declarat Catalin Boaru. Strategia de marketing a companiei este focalizata pe doua directii principale, si anume disponibilitatea produselor si educarea publicului. "Dorim ca produsele Apple sa fie prezente printr-un numar cat mai mare de canale de distributie - online, mari retaileri, magazine IT generaliste, magazine de electronice, precum si un numar din ce in ce mai mare de magazine specializate in produse Apple", a mai spus oficialul companiei. Facaturile chinezesti au bagat frica in marii producatori Marile companii producatoare de mp3 playere se tem de falsurile venite de pe piata din Asia ce reprezinta o amenintare reala in conditiile in care tot mai multi consumatori romani aleg sa cumpere astfel de dispozitive. Accentuarea acestui fenomen este data si de accesibilitatea pretului, care este de cateva ori mai mic decat al unui mp3 player al unui producator cunoscut. Un mp3 provenit din China se vinde la un pret modic de 70-80 de RON, iar marea majoritate a clientilor romani sfarsesc prin a achizitiona un astfel de produs."Principala amenintare - nu doar pentru iPod, ci pentru orice produs electronic purtand o marca reputata - este invazia de falsuri/imitatii de provenienta incert-asiatica, frizand de multe ori penalul, care pretind sa ofere functionalitati superioare la preturi incredibil de scazute. Cumparatorul este cel care poate stopa proliferarea acestui fenomen, iar pentru aceasta va trebui sa se informeze cu atentie asupra calitatilor produselor si a ofertei de pe piata. Astfel, atunci cand va lua decizia cumpararii unui produs, va fi informat si va alege produsul care ii poate oferi calitate si durabilitate, chiar daca acest lucru presupune achitarea unui pret ceva mai mare", a mai declarat Catalin Boaru.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.