Orele de tangou, plimbatul ciinelui sau o vizita la magazinul de bricolaj sint tot atitea ocazii pentru gasirea partenerului ideal.

Ce strategii foloseste o femeie care doreste sa-si gaseasca perechea? Pe linga solutiile clasice, cum sint cina in doi si mersul la cinema, femeile singure au la indemina si alte strategii. Iata noua dintre acestea, asa cum au fost clasate de site-ul ivillage.com.

1. Prietenii patrupezi sint uneori mai de folos decit agentiile matrimoniale. Plimbatul ciinelui prin parc poate deveni un bun pretext pentru o conversatie cu virtualii parteneri.

2. Cursurile speciale de dans, bucatarie sau degustare de vin sint mai mult decit instructive. Ele pot naste idile, mai ales cind vine vorba despre degustarea de vin.

3. Depozitul de materiale pentru bricolaj este un teren potrivit pentru vinatoarea de barbati. Cu atit mai mult cu cit acestia au tot respectul pentru femeile care stiu sa repare lucrurile de prin casa.

4. Intelectualele au la dispozitie circuitele de muzee si expozitii, unde-si vor putea gasi parteneri cu un coeficient de inteligenta pe masura.

5. Un zbor cu avionul si o calatorie cu metroul ori autobuzul reprezinta ocazii potrivite pentru intilnirea barbatului ideal, ceea ce nu se poate spune si despre mersul cu masina personala.

6. Un barbat „bine" poate fi ochit si la concertele de muzica pop, unde atmosfera e relaxata, iar inhibitiile se sting.

7. Intilnirile online sint la moda de ceva vreme, iar chatul video e mai „fierbinte" ca niciodata. Pentru o idila reusita ar mai fi o conditie: sa ai o conexiune buna si niste softuri actualizate.

8. Unul dintre cele mai ofertante spatii pentru agatarea unui partener este stadionul de fotbal, unde pot fi gasiti „masculi" de toate soiurile. La fel de utile pot fi si terenurile pentru sportivii amatori.

9. O afacere trasnita lansata in ultima vreme in citeva orase din Statele Unite este „cina in opt", pentru care se aleg patru burlaci si patru femei necasatorite. Reteaua americana de cluburi „Eight at eight" este un astfel de exemplu.