Peste 20 de masini parcate ilegal sunt ridicate zilnic din sectorul 3 si duse dincolo de Soseaua de centura, in incinta fabricii Acumulatorul. Pentru ca amenzile depasesc in multe cazuri valoarea autoturismului, nu toti proprietarii care se trezesc fara masini vin sa le mai si ridice. Firma lui Prigoana, Rosal, care se ocupa de aceasta operatiune, a adunat deja peste 400 de rable in incinta fabricii.

La iesirea din Bucuresti, pe DN3, imediat dupa podul de peste soseaua de centura se afla sediul intreprinderii “Acumulatorul”. Aici sunt aduse de firma Rosal toate rablele abandonate sau parcate ilegal pe strazile din sectorul 3. Trei curti imense sunt pline pana la refuz de fel si fel de rable, de la Trabant si Skoda S1000 pana la Aro 10 si primele tipuri de Dacia. Majoritatea au fost abandonate pe strazile sectorului 3 si, dupa ce zac 60 de zile in curte la “Acumulatorul”, se incearca vinderea acestora la licitatie. In mod normal, rablele nerevendicate de nimeni ajung in cele din urma la fier vechi.

Amenda, mai mare decåt a costat masina
Ion Rizea, seful de coloana al Rosal, care raspunde d e organizarea echipelor si “cazarea” masinilor “saltate” de pe teren, povesteste cu umor ca luni, 20 august, a venit dupa trei zile un cetatean sa isi recupereze Dacia, una veche. “Cand i-am facut calculul si i-am spus ca il costa 550 de lei i-a stat ceasul. Spunea, saracul, ca tot atat a dat pe masina, dar pana la urma a platit, avea nevoie de ea”, spune Rizea. Costa doua sute de lei ridicarea, alte doua sute tractarea si 150 de lei ziua de stationare in grija Rosal.