Compania Albalact Alba Iulia, aflata printre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania, a inregistrat in prima jumatate a lui 2007 o cifra de afaceri de 74,8 milioane de lei, in crestere cu 76% fata de aceeasi perioada a anului trecut.In primul semestru, profitul companiei a crescut de peste 11 ori, la 6,85 milioane de lei.„Rezultatele obtinute in primele sase luni ale anului 2007 sunt cele asteptate, in conditiile in care societatea nu a demarat inca productia la noua fabrica din Oiejdea, Alba. Dupa ce noua unitate va intra in functiune, cel mai probabil la sfarsitul lunii septembrie, compania se asteapta la rezultate si mai bune”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele Albalact Alba Iulia. Costurile amenajarii noii fabrici Albalact, care va avea o capacitate de prelucrare de 200.000 de litri de lapte pe zi, vor ajunge la 10 milioane de euro. Produsele noi salta vanzarile Reprezentantii Albalact preconizeaza o crestere a vanzarilor, concomitent cu cresterea cheltuielilor de marketing pentru lansarea de produse noi. Compania Albalact a extins marca Fulga - prezenta pana acum doar cu lapte UHT - si pe segmentul lactatelor proaspete pasteurizate si are acum si sortimente de iaurturi naturale (simple sau cu fructe). Pe segmentul lactatelor proaspete pasteurizate, Albalact mai este prezenta pe piata autohtona cu brandul Zuzu, care reuneste 25 de sortimente de iaurturi, lapte, sana si smantana.Albalact isi pregateste pentru acest an intrarea pe segmentul branzeturilor proaspete si are in plan lansarea altor produse sub marcile Zuzu, Fulga si Albalact.Compania are peste 500 de angajati si peste 3.500 de actionari si este listata pe piata Rasdaq.