In criza de rezultate, reprezentantii Guvernului - dar si primarul general al Capitalei - apeleaza la ideea penibila de a inaugura pe bucatele investitiile avute in derulare. Ei isi inchipuie ca medoda ii salveaza de critici in cazul lucrarilor pe ca
In criza de rezultate, reprezentantii Guvernului - dar si primarul general al Capitalei - apeleaza la ideea penibila de a inaugura pe bucatele investitiile avute in derulare. Ei isi inchipuie ca medoda ii salveaza de critici in cazul lucrarilor pe care nu sunt capabili sa le finalizeze la timp, ori ca romanii le vor percepe "la patrat" realizarile, daca sunt vazuti de doua ori la taierea panglicii. "Ce daca e aceeasi lucrare, acum e alt tronson!", argumenteaza cei care ne administreaza banii.
Promotorul Orban
Ludovic Orban, ministrul Transporturilor, lider in topul guvernantilor care macina aceleasi promisiuni si proiecte - fara a avea vreun merit in elaborarea lor -, a lansat saptamana trecuta moda inaugurarilor partiale. Modernizarea pistei Aeroportului International Baneasa - "Aurel Vlaicu" nu a fost inca finalizata, dar el a tinut cu tot dinadinsul sa organizeze o ceremonie, de Sfanta Maria Mare, in cinstea definitivarii lucrarilor la o portiune de 2,2 km. Restul pana la 3,2 km va fi reabilitat pana in octombrie, cand va face obiectul unei alte parade mediatice.
A doua zi de la eveniment, Orban a impartit in doua si proiectul construirii a doua pasaje supraterane si extinderea la trei benzi pe sens a DN 1 spre Baneasa, in apropierea aeroportului. Astfel, el a chemat mass-media si pe premierul Calin Popescu Tariceanu sa "testeze" primul dintre pasaje, finalizat cu o intarziere de doua luni. Pasajul era, intr-adevar, gata, nu insa si lucrarile de constructie la iesirea de pe el. In aceste conditii, masinile vor putea circula pe trei benzi abia cand executia acestora va fi incheiata, in caz contrar existand riscul "sugrumarii traficului pe pod", asa cum a explicat Orban.
Iorgulescu fara sunet la Sala Palatului
A treia zi dupa realizarile marca "Orban", Guvernul Tariceanu a venit cu o noua inaugurare partiala, in domeniul Culturii de data aceasta. Este vorba despre scena Salii Palatului, modernizata pentru apropiatul Festival International "George Enescu" din septembrie. Si, ca sa nu sune chiar a inaugurare, a fost botezata "briefing de presa la Sala Palatului". Surpriza a venit in momentul in care ministrul Adrian Iorgulescu a anuntat ca, din intreg obiectivul, numai scena este gata. "Sala este finalizata din punctul de vedere al scenei. S-au facut imbunatatiri, s-a mai ingustat scena, s-au pus panouri, astfel incat sunetul sa fie propulsat pentru a asigura conditii mai bune pentru concerte", a spus el. Lucrarile la capitolul "imbunatatirea conditiilor electro-acustice pentru intreaga sala" incep abia astazi, iar finalizarea lor va fi prezentata intr-un moment separat, care sa marcheze evenimentul.
Videanu, la receptie pe Mosilor
A patra zi a fost sambata, zi nelucratoare pentru presa scrisa - deci neinteresanta pentru politicieni -, insa a cincea zi, adica ieri, Adriean Videanu a iesit la inaugurat. Croit pe "receptii" de strazi, primarul general a verificat, cu mass- media dupa el, primii trei kilometri de strazi "perfecte" - potrivit propriului calificativ. A fost vorba, de fapt, despre doua artere de circulatie, dintre care una terminata pe jumatate. Mai precis, Bd. Ion Ionescu de la Brad are 1,6 km, iar modernizarea lui a fost terminata cu doua luni mai devreme decat era prevazut in contract -, si Calea Mosilor este gata doar pe jumatate, respectiv portiunea dintre pasajul Obor si strada Paleologu. "Tronsonul reprezinta circa 70% din intreaga lucrare", a recunoscut Videanu, dar a precizat ca lucrarile la acest tronson s-au incheiat "cu 8-9 luni mai devreme". La eveniment a venit si primarul Sectorului 2, Neculai Ontanu, in al carui teritoriu se afla artera de circulatie. "Multe capitale europene si-ar dori sa aiba un asemenea bulevard", le-a spus Videanu cu mandrie jurnalistilor, care au avut, insa, de obiectat in privinta gurilor de canal, amplasate peste nivelul asfaltului. Edilul a sarit ca ars: "Capacele sunt perfecte, iar trecerea cu masina peste ele este insesizabila. Este un drum perfect!", a statuat Videanu. "Si tramvaiul va circula cu minimum de zgomot pe Calea Mosilor", l-a completat Ontanu. Cei doi primari s-au pupat la despartire.


Despre autor:

Ziua

Sursa: Ziua


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.