Prin prezentarea noului 911 GT2 la Salonul Auto de la Frankfurt, Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Stuttgart lanseaza cel mai puternic 911 omologat pentru uz pe drumuri publice. Prin designul deosebit, datorita prizelor de aer de dimensiuni mari si al eleronului caracteristic, noul 911 GT2 exprima putere si performanta chiar de la prima putere. Disponibil exclusiv cu tractiune spate si transmisie manuala cu sase trepte, acest automobil performant accelereaza pana la 100 km/h in doar 3.7 secunde si atinge o viteza de top de 329 km/h, cu un consum mediu de doar 12.5 l/100 km, oferind o economie de carburant care era considerata imposibila acum cativa ani in aceasta clasa de performanta. Doua turbocompresoare Propulsorul noului 911 GT2 este bazat pe motorul boxer cu sase cilindri al modelului 911 turbo supraalimentat prin intermediul a doua turbine cu gaz ce folosesc geometrie variabila (VTG). Motorul boxer de 3.6 litri ofera o putere maxima de 530 CP (390 kW) la 6.500 rpm, iar valoarea cuplului maxim este de 680 Nm oferiti constant intre 2.200 si 4.500 rpm. Cu o greutate de 1.440 kg, 911 GT2 ofera un raport putere/greutate de doar 2.72 kg/ CP.Cresterea puterii cu 50 CP fata de versiunea “normala” a acestui motor este asigurata de cele doua turbocompresoare de dimensuni mari ce pot oferi o presiune superioara. Pentru prima data, inginerii Porsche au combinat motorul turboalimentat cu o admisie de aer variabila, o revolutie in domeniul motoarelor turboalimentate. Admisia variabila functioneaza pe principiul aerului oscilant in timpul fazei de racire, mentinand temperatura mixturii carburant/aer mai rece decat la modelul 911 Turbo. Acest lucru se traduce prin cresterea eficientei si scaderea consumului de carburant cu 15% in conditii de incarcare maxima. Frane cu discuri din fibra de carbon/ceramic 911 GT2 a reusit noi performante si in ceea ce priveste controlul emisiilor poluante. Este primul Porsche omologat pentru uz stradal ce este dotat cu evacuare amorsata si esapament din titaniu ca echipare standard. Acest material scump reduce greutatea cu 50% in comparatie cu otelul, tot ansamblul cantarind doar 9 kg. Noul 911 GT2 vine dotat standard cu frane PCCB ce folosesc discuri fabricate din material compozit fibra de carbon/ ceramic. Acestea ofera o forta maxima de franare ce se mentine la acelasi nivel indiferent de conditii. Un alt avantaj al franelor PCCB este reducerea greutatii fata de discurile de otel cu aproximativ 20 kg.Alta dotare standard este sistemul electronic de control al suspensiei PASM Porsche Active Suspension Management. GT2 este dotat cu roti de 19 inch din aliaj ce sunt “incaltate” cu anvelope 235/35 ZR19 in fata si 325/30 ZR 19 in spate.Pretul de baza pentru model este de 177.481 euro fara TVA, ceea ce il evidentiaza ca cel mai scump model din gama Porsche actuala. Noul model este disponibil pentru comenzi si in Romania.