Producatorii de ecrane cu plasma, care se confrunta cu o concurenta puternica din partea furnizorilor de  LCD-uri, vor raporta o scadere a veniturilor, incepand cu 2009, in urma reducerii preturilor, potrivit estimarilor firmei de cercetare iSup
Producatorii de ecrane cu plasma, care se confrunta cu o concurenta puternica din partea furnizorilor de LCD-uri, vor raporta o scadere a veniturilor, incepand cu 2009, in urma reducerii preturilor, potrivit estimarilor firmei de cercetare iSuppli.Vanzarile ecranelor cu plasma vor crestere cu 12% in 2007, la 8,6 miliarde de dolari, urmand sa atinga, anul viitor, un maxim de 10,2 miliarde de dolari, a aratat iSuppli, intr-un raport.Pana in 2011, vanzarile ecrane cu plasma vor scadea la 8,7 miliarde de dolari, in pofida majorarii volumelor livrarilor, intrucat producatorii vor reduce preturile, pentru a concura cu alte tehnologii, precum LCD.Oferta de pe piata PDP se mentine redusa, in conditiile in care multe companii au scazut productia, la inceputul acestui an, odata cu cresterea popularitatii televizoarelor LCD. Modelele de televizoare LCD cu diagonala de peste 40 de inci (circa 101,6 cm) sunt mai ifetine decat ecranele similare cu plasma, iar producatorii de PDP asteapta o modificare a preferintelor consumatorilor, spre televizoarele mai mari de 50 de inci (127 cm).Grupul nipon Matsushita Electric Industrial este principalul producator mondial de ecrane cu plasma, avand o cota de piata de 31,5% in primul trimestru, urmat de concurentii sud-coreeni LG Electronics si Samsung.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.