De azi, la telefoanele de la fiecare sectie de politie va va raspunde un robot care va va redirectiona in functie de problema reclamata.

Apelurile telefonice catre sectiile de politie din Bucuresti vor fi mai eficiente, incepind de azi, 13 august, datorita sistemului Ącall center". Acesta va permite cetatenilor sa raporteze o tamponare usoara sau sa ia legatura cu un politist doar prin simpla apasare a tastelor special alocate, informeaza un comunicat al Inspectoratului General al Politiei Romane (IGPR).

Sistemul este valabil doar la apelurile catre cele 26 de sectii din Capitala, unde pina acum raspundea un ofiter de serviciu care dadea verbal informatiile cerute.

Cetatenii vor primi informatiile pentru care au sunat la politie prin mesaje predefinite, potrivit comunicatului Inspectoratului General al Politiei Romane. Astfel, de exemplu, tasta 1 este rezervata informatiilor referitoare la eliberari de documente, tasta 2 este pentru programul audientelor, tasta 3 pentru reexaminarile in cazul pierderii carnetului de conducere sau pentru tamponari usoare, tasta 4 pentru a lua legatura cu un politist si tasta 9 pentru reascultarea mesajului.

Numarul 112, ca apel de urgenta, ramine valabil pentru toata tara.