Grupul Flamingo a incheiat prima jumatate a anului cu o pierdere de 4,83 milioane de euro, fata de 5,2 milioane de euro cit a semnalat in perioada similara a anului trecut. Numarul doi pe piata produselor de electrice si electrocasnice


Grupul Flamingo a incheiat prima jumatate a anului cu o pierdere de 4,83 milioane de euro, fata de 5,2 milioane de euro cit a semnalat in perioada similara a anului trecut. Numarul doi pe piata produselor de electrice si electrocasnice din Romania a avut afaceri de 67,95 milioane de euro, cu 3,1% mai putin decit in prima jumatate a anului trecut. De asemenea, grupul si-a revizuit bugetul cu 6-7% in minus fata de estimarile initiale, ce s-au ridicat la 175 de milioane de euro. "Am facut o rectificare de buget, avind in vedere ca am renuntat la unele magazine (compania este in plina negociere de a-si vinde reteaua de magazine Future Shop si de a-si inlocui a magazinele de mici dimensiuni cu cele de mari dimensiuni - n. red.) si ca am aminat pe final de an doua proiecte Flanco World din cauza dezvoltatorului", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo Group.

Conducerea grupului estimeaza ca, pentru a trece pe profit, magazinele trebuie sa vinda in semestrul doi de 80 de milioane de euro, adica atit cit au vindut Flanco si Flamingo impreuna la nivelul lui 2005, a spus vicepresedintele Flamingo, Dragos Simion. Potrivit acestuia, incepind din 2009, compania ar putea acorda dividende sub forma de actiuni.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.