Flamingo International a afisat in primul semestru al anului 2007 venituri de 68 milioane de euro, in scadere cu 3,1 procente fata de perioada similara a anului trecut. Pierderile companiei s-au redus la 4,83 milioane euro, fata de 5,2 milioane euro cat erau in prima jumatate a anului 2006.Reprezentantii companiei se asteapta ca eficientizarea operatiunilor sa faca din Flamingo International o companie profitabila pana la sfarsitul acestui an.Eficientizarea costurilor operationale, concentrarea pe operatiunile derulate in Romania si continuarea dezvoltarii retelei de magazine Flanco World, alaturi de imbunatatirea performantelor magazinelor Flamingo Computers si Flanco si renuntarea la magazinele Future Shop sunt factorii care vor contribui la cresterea profitabilitatii Flamingo International, au declarat oficialii grupului.Activitatea de retail a grupului este orientata catre dezvoltarea retelei Flanco World si imbunatatirea performantelor magazinelor Flamingo Computers Flanco si Flanco World.In ceea ce priveste piata de produse IT&C, electronice si electrocasnice, prima parte a anului 2007 nu a inregistrat o crestere semnificativa fata de aceeasi perioada a anului trecut, in ciuda celor doua puncte de vanzari maxime din martie-aprilie (perioada Pastelui) si mai-iunie, cand au crescut semnificativ vanzarile la aparatele de aer conditionat.O crestere importanta a pietei este asteptata incepand cu trimestrul al treilea al acestui an, cu efecte semnificative in ultimele trei luni ale anului. Pentru intreg anul este estimata o crestere de aproximativ 15 procente fata de 2006, piata urmand sa ajunga la o valoare de 1 miliard de euro, cifra in conformitate cu previziunile facute de reprezentantii Flamingo International la inceputul anului."Consolidarea grupului realizata la inceputul acestui an ne va ajuta in obtinerea unei cresteri profitabile a business-ului, care ne va permite sa alocam energie si resurse dezvoltarii retelei Flanco World, care va deveni, la maturitate, una dintre cele mai eficiente linii ale afacerii noastre. Ne asteptam la rezultate din ce in ce mai bune in a doua parte a anului si in special in trimestrul patru, atunci cand estimam o crestere importanta a retailului de produse IT&C, electronice si electrocasnice", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.