Fenomenul nu este intalnit doar in cazul alimentelor de tip fast-food, ci si in cel al alimentelor obisnuite. De exemplu, copiii au declarat despre produse precum laptele sau morcovii ca au mai mult gust, atunci cand ei cred ca provin de la McDonald's. In cadrul studiului, cercetatorii le-au cerut copiilor, cu varste cuprinse intre trei si cinci ani, sa noteze produsele in functie de gust. Fiecare copil a primit doua mostre de alimente, identice, una impachetata in ambalaj McDonald's, iar cealalta in ambalaj obisnuit. Conform cercetatorilor, daca subiectii nu ar fi fost influentati de brand, ar fi considerat ca ambele mostre de alimente au acelasi gust. Dar s-a dovedit ca alimentele impachetate in ambalaje McDonald's sunt considerate mai gustoase.
Analizele amanuntite arata ca legatura cea mai puternica intre brand si gust se regaseste in cazul copiilor care consuma alimente de tip fast-food mai des si in randul celor care detin mai mult de un televizor acasa. (D.M.)