Pasionatii de automobile clasice din toata tara s-au adunat la sfarsit de saptamana in localitatea mureseana Sovata, unde a avut loc o expozitie a vehiculelo
Pasionatii de automobile clasice din toata tara s-au adunat la sfarsit de saptamana in localitatea mureseana Sovata, unde a avut loc o expozitie a vehiculelor de epoca. Ideea organizatorilor de a atrage atinerii care vor sa se recreeze, mult mai pretentiosi in privinta distractiei, dar si varstnicii care cunosc statiunea de mai multi ani si care isi amintesc cum portocalele si puiul se gaseau doar pe sub mana" a prins de minune. In cele doua zile in care masinile au fost parcate in statiune au fost o continua forfota de vizitatori si de fani ai autovehiculelor de epoca. Au si avut ce vedea: de la Chevrolet Phaeton din 1928, Peugeot din 1932 sau un superb Mercedes 230 Cabrio din 1940, pana la celebrele Jeep-uri Willys ale americanilor din cel de-al doilea razboi mondial. Vedeta incontestabila a expozitiei a fost un Ford T din 1912, al carui proprietar, un cetatean german, nu s-a dezlipit de masina pe intreaga durata a evenimentului. Si una dintre primele masini ale Regelui Mihai a fost tinta vizitatorilor: un Aero 30 rosu aprins, din 1936, lasat de rege unui slujitor, vandut de cateva ori si transmis din tata in fiu. Proprietarii au stat rabdatori langa bijuteriile lor, pe care de data aceasta le-au pus mai presus decat pe neveste, si au dat detalii fiecarui vizitator interesat. Expozitia este la prima editie si va continua si anul viitor, cand organizatorii spera sa adune la Sovata si mai multe masini de epoca.
Pentru doamnele mai putin interesate de caii putere, organizatorii au pregatit o seara de teatru, dar adecvata momentului: cateva schite umoristice.
Initial, organizatorii se bazau pe putini proprietari de masini de epoca. Dupa ce evenimentul a avut parte de o promovare in presa locala, statiunea Sovata a fost invadata de masini de epoca, carora li s-au alaturat cateva motociclete din anii a40-a60. Expoztia s-a limitat insa la cele mai valoroase piese: Plymouth (1938), Jeep MB (1943), Peugeot (1932), Volvo P1800 coupe (1961), Citroen Montesa 1908/replica ( 1984), BMW moto R71 cu atas (1939), Mercedes 170V (1938), Vauxhall V12 (1937), Mercedes 230 cabrio (1940), Simson moto cu atas (1958), Ford T (1914), Chevrolet (1928), Morris Minor 1100 cc (1966), doua Jeep Willys (1948), Fiat Topolino (1938), Land Rover Safari (1960), Aero 30 (1936), Jaguar 420 (1966) si Fiat 1800 (1967).
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro