Candidata partidului democrat la presedintia Statelor Unite ale Americii a ales o metoda cit se poate de unhot pentru a-si creste popularitatea.

Bluzele decoltate sint cit se poate de hot, dar pe o femeie de 60 de ani, care candideaza la presedintia Americii si apare asa pe coperta uneia dintre cele mai populare reviste din lume, „Harper’s Bazaar", miroase de la o posta a dorinta disperata de publicitate cu orice pret. Canditata democrata este recunoscuta pentru bunul sau gust, mai degraba conservator, in ceea ce priveste felul in care se imbraca. Ceea ce i-a facut pe multi critici de moda sa creada ca unul dintre consilierii ei de imagine a facut misto de ea. „Sint tentat sa afirm ca genul asta de decolteu imi da acelasi tip de disconfort ca atunci cind l-am vazut Rudy Giuliani, recunoscut pentru pilozitatea excesiva de pe piept, cu camasa descheiata in public. Nimeni nu vrea sa vada asta. Serios acum, e ca si cum ai surprinde un barbat cu slitul descheiat. Nu-ti vine decit sa te uiti in alta parte", a scris stilistul de la „Washington Post" Robin Givhan.

Intreaga presa americana este pe jumatate scandalizata, pe jumatate amuzata de incercarea stingace a doamnei Clinton de a-si pune in evidenta feminitatea si sexualitatea. Multi editorialisti din domeniul modei i-au sugerat sa ia in considerare o viitoare operatie estetica si, oricum, sa-si schimbe consilierul de imagine. Hillary Clinton ar trebui, in primul rind, sa se gindeasca la ce ar putea face ea pentru a imbunatati conditia decolteului ei, nu la ce ar putea face decolteul pentru a-i imbunatati imaginea politica. Sau cel putin asa ar sfatui-o cel pe urmele caruia incearca sa calce doamna Clinton, J. F. Kennedy, gindindu-se, la rindul sau, la decolteul lui Marilyn Monroe.