UniCredit Ţiriac Bank a introdus, de la 1 august, un nou model de organizare a retelei de sucursale care separa serviciile pentru clientii persoane fizice fata de clientii corporate, prin alocarea de unitati specializate, potrivit unui comunicat de presa. Pana la sfarsitul anului 2007, obiectivul UniCredit Ţiriac Bank este acela de a avea 20 de sucursale dedicate clientilor companii, dintre care 6 in Capitala. Acest proces de divizionalizare face parte din planul UniCredit Group de imbunatatire a fluxului de lucru din sucursale si al serviciilor pentru segmente diferite de clientela. "Noul nostru model de sucursale are la baza faptul ca exista diferente semnificative intre persoane fizice si companii in privinta nevoilor si solicitarilor financiare", a explicat Antoaneta Curteanu, director corporate UniCredit Ţiriac Bank. Aceasta a mai spus ca "impactul asupra clientilor nostri va fi minim din punct de vedere logistic, dar le va aduce beneficii clare din punctul de vedere al gestionarii eficiente a timpului alocat operatiunior bancare si al calitatii serviciilor bancare pe care le oferim". Operatiunile de cont curent vor fi desfasurate in continuare la oricare dintre casieriile bancii, in orice sucursala, sau electronic prin serviciile Online Banking sau Multicash. Pentru consultanta sau informatii referitoare la produse specifice, credite si negocieri, clientii vor fi directionati catre sucursalele specializate.Numerele de cont si codurile IBAN nu se vor modifica in cadrul acestui proces de divizionalizare a retelei.In acest moment, segmentul corporate are la dispozitie 5 sucursale dedicate in Bucuresti si 13 sucursale dedicate in alte orase-cheie din tara.