Avon, cel mai mare distribuitor de produse cosmetice din lume, a afisat o scadere a profitului cu 25% in al doilea trimestru din anul 2007. Aceasta scadere este rezultatul costurilor de structurare si al cheltuielilor de publicitate. Totodata, anuntul unor noi cresteri ale costurilor de publicitate a condus la deprecierea cu 8,5% a actiunilor, potrivit Reuters, preluata de NewsIn. De asemenea, compania a anuntat o scadere de 26 centi/actiune, ce a dus la o micsorare a profitului net de pana la 113 milioane dolari, simtitor mai mica fata de castigul de 151 milioane dolari, adica 33 centi/actiune, inregistrat in perioada echivalenta din anul precedent. Castigul net include costuri inainte de impozitare de doar aproximativ 82 milioane dolari, ca urmare a initiativelor de restructurare a operatiunilor companiei si de relansare a ofertei sale. Castigurile companiei de cosmetice au fost sub asteptarile analistilor, care au estimat un castig de 42 centi/actiune, ele atingand 38 centi/actiune, in cazul in care se exclud costurile de promovare si de structurare.Oficialii companiei Avon au anuntat ca intentioneaza sa creasca cheltuielile de publicitate pana la 375 milioane dolari in anul fiscal 2007, ceea ce inseamna cu 15% mai mult fata de anul trecut.Analistul William Pecoriello, de la banca Morgan Stanley, a estimat ca aceste costuri vor scadea castigurile companiei pentru 2007 cu 5 centi/actiune. Membrii din conducerea companiei au spus ca se asteapta sa obtina peste 700 milioane de dolari din economii, de indata ce se va sfarsi procesul de restructurare, proces care este in curs de mai multi ani si care include concedieri, renuntarea la produse mai putin profitabile, precum si reclama agresiva.