Selena Romania a avut afaceri de 2,6 mil. euro in primul semestru al anului, cu 41% mai mult decat in perioada similara a anului trecut. Dezvoltarea afacerii este sustinuta in principal de vanzarile de spuma poliuretanica, care au crescut anul acesta cu 35%, pana la valoarea de 1,7 mil. euro."Selena continua sa isi consolideze pozitia de lider pe segmentul spumelor poliuretanice, unde detine o cota de piata de 32-33%. Situatia buna pe care o avem pe acest segment ne permite sa ne concentram pe alte produse. Rezultatele se vad deja. Desi pentru moment contributia individuala la cifra de afaceri este mai redusa decat in cazul spumelor poliuretanice, adezivii au avut deja o rata de crestere in vanzari de peste 50% in primul semestru", a declarat Dorin Spataru, director general Selena Romania. Pentru prima jumatate a anului, compania a inregistrat o evolutie a vanzarilor de 59% pentru adezivi, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006. O crestere importanta de peste 50% a fost obtinuta in domeniul benzilor adezive si de 56% pentru produsele siliconice si de etansare. De asemenea, vanzarile de echipamente si accesorii de aplicare au fost cu 35% mai mari in primele sase luni ale anului. Pentru anul acesta, Selena si-a propus o cifra de afaceri de 6,3 mil. euro. Compania si-a completat recent forta de vanzari cu pozitii pe care a obtinut cresteri peste estimari si si-a innoit parcul auto pentru sustinerea activitatilor comerciale si de vanzari.