Piata serviciilor de televiziune mobila, care ar putea ajunge la 20 de miliarde de euro in 2011, este in atentia Comisiei Europene, care incearca stabilirea unui cadru favorabil dezvoltarii acestor servicii in UE.   Comisia Europeana a adoptat recent o strategie pentru promovarea serviciilor de televiziune mobila in cadrul celor 27 de state membre ale Uniunii Europene. Comisarul european pentru Societatea Informationala si Media, Viviane Reding, este de parere ca "broadcastingul mobil este o ocazie importanta pentru Europa sa isi mentina si sa isi extinda dominatia in domeniul tehnologiei mobile si al serviciilor de audiovizual". Pana acum, gradul de penetrare a serviciilor mobile de televiziune este destul de mic pe continentul nostru, in timp ce concurentii au marcat progrese semnificative. De exemplu, in Coreea de Sud, cea mai dezvoltata piata asiatica din acest punct de vedere, rata de penetrare a acestor servicii este de aproape 10%. In acest timp, in Italia, cea mai dezvoltata tara europeana din domeniu, acest indice se situeaza de-abia la nivelul de 1%.  PIATA. Interesul Comisiei Europene pentru dezvoltarea serviciilor de televiziune mobila este cu atat mai justificat de sumele care se estimeaza ca se vor invarti in aceasta industrie. Se estimeaza ca piata va ajunge la 20 de miliarde de euro in 2011, cu 500 de milioane de clienti la nivel mondial. Anul urmator este considerat crucial pentru dezvoltarea acestui tip de servicii pe continent, datorita importantelor evenimente sportive programate in 2008, Campionatul European de Fotbal si Jocurile Olimpice de Vara, care reprezinta oportunitati importante de popularizare a televiziunii mobile. Comisia a identificat o serie de factori-cheie ai dezvoltarii acestor servicii. Stabilirea unui standard comun si asigurarea in acest fel a interoperabilitatii, dupa modelul de succes al standardului GSM, sunt cele mai importante. Cele mai mari sanse le are, la acest capitol, DVB-H, deja lansat si testat cu succes in 18 tari europene.