Poposesc duminica pentru citeva clipe intr-o emisiune de divertisment a Antenei 1 in care Oana Zavoranu, postata in centrul atentiei universale, se lamenta cu privire la faptul ca ea si iubitul ei nu si-au gasit inca niste nasi potriviti. Desigur, anuntul facut cu ceva vreme inainte referitor la alegerea sotilor Prigoana pentru statutul de nasi fusese adevarat, dar acum nu mai era valabil. Domnisoara Zavoranu ajunsese la concluzia ca rata divorturilor intre cei doi campioni ai casatoriilor e prea mare si nu ii asigura garantia unei relatii stabile intre fini si nasi. Prin urmare, a dat startul unui casting in urma caruia ea si partenerul ei, domnul Pepe, isi vor alege viitorii garanti ai mentinerii neabatute pe drumul spinos al familiei crestine. Vedeti, problema alegerii nasilor e foarte importanta in aceasta minunata lume noua a vedetelor noastre. La fel ca in viata politica, unde nasul este mentor pe linie de partid si furnizor de notorietate (vezi, sa zicem, cazul Stolojan-Turcan), in viata mondena, un nas bine plasat in topul audientelor poate fi la fel de important pentru cariera ca si un impresar istet. Amestecul asta de traditionalitate goala, de spoiala de credinciosenie si marketing personal a devenit o noua tehnica de promovare a imaginii. In vremuri defuncte, o mezalianta bine calculata era o buna trambulina sociala. Acum, o nasie atent aleasa poate fi o sursa perfecta de audienta.