Pana la finele anului viitor, Mazda estimeaza ca va vinde in Romania aproximativ 250 de masini de teren CX-7,se arata intr-un comunicat de presa al companiei.
SUV-ul Mazda CX-7 va intra in septembrie pe piata romaneasca, cu preturi de la 30.300 euro cu taxe. Varful de gama, Revolution, va fi comercializat pe piata romaneasca la un pret de 32.700 euro cu toate taxele incluse, potrivit comunicatului.
Modelul construit pentru piata europeana este modificat in proportie de circa 30% fata de vehiculele produse pentru alte regiuni. Modificarile vizeaza performanta in miscare, manevrabilitatea, confortul, dispunerea suspensiilor, a volanului si a franelor, precum si sistemele ABS, programul electronic de stabilitate - ESP si NVH (Noise-Vibration-Harshness - pentru silentiozitatea la rulare).Principalul competitor al noului model este, potrivit reprezentantilor marcii, Toyota, atat la nivel local, cat si international. Mazda CX-7 se adreseaza unor clienti care cu o viata activa si sportiva, imbinand functionalitatea unui vehicul crossover cu performantele unei masini sport. Autoturismul va fi echipat cu un motor diesel de 2,3 litri si 260 de cai putere (varianta americana dezvolta 244 de cai putere), cuplat la o cutie de viteze noua cu sase rapoarte.
Operatiunile Mazda pe piata locala sunt coordonate de Centrul Mazda pentru Europa de Sud-Est, cu sediul la Klagenfurt, in Austria, infiintat la sfarsitul anului trecut, care gestioneaza activitatea pentru inca 12 piete, respectiv Austria, Ungaria, Slovenia, Croatia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Serbia, Bosnia, Macedonia, Moldova si Albania.
Reprezentanta din Romania a producatorului japonez previzioneaza pentru 2007 vanzari de peste 1.200 de unitati, fata de 376 vehicule livrate anul trecut, corespunzator unei cote de piata de 1,2 - 1,4%.
Pe piata locala activeaza dealerii Mazrom Motors, Business Development Team, Arian Motors, toti din Bucuresti, Auto Xedos (Focsani), Premium Auto (Constanta), Auto Cardo (Timisoara) si Autosincron (Cluj-Napoca).
In perioada 2000 - 2006, importatorul general al marcii japoneze a fost Tiriac Auto, prin Mazrom Motors si Romcar, care au asigurat si activitatile legate de comunicare, marketing si servicii post-vanzare.