• Exista, pe postul de televiziune National, o emisiune care se cheama „Freshmania". E prezentata de Catrinel Sandu si are ca obiectiv scoaterea din anonimat a unor tinere talente muzicale. Cu alte cuvinte, de descoperirea de noi talente muzicale se ocupa, in momentul asta, urmatoarele programe tv: „Megastar" de pe Prima TV, „Faimosii" de pe TVR 1, „Vreau sa fiu mare vedeta" de pe Antena 1 si „Freshmania" de pe National TV. Ma rog, pe astea le stiu eu, poate or mai fi si altele. Intrebarea e ce vom face cu atitea camioane de talente, dupa ce ele vor fi descoperite. Si nu atit ce vom face noi, care putem, la o adica, tine televizoarele si radiourile inchise, ca sa ne protejam urechile de avalansa de playback-uri, cit ce vor face vechile talente, pe numele lor Bambi, Blondy, Heaven si nu mai stiu cum. Va dati seama in ce hal vor scadea, de exemplu, onorariile pentru nunti, botezuri, taieri de mot si ruperi de turta? O sa li se puna cu cruzime pumnul in gura bietelor fete de la Bambi, in felul urmator: „Ia ziceti, fata, cintati toata noaptea, pe 25 de euro de caciula sau, de banii astia, imi chem zece tinere talente, proaspat descoperite la televizor?".

• Oare de ce se cheama „Freshmania" emisiunea aia de care va ziceam mai sus?

O fi avind legatura numele ei cu acela al bine cunoscutei bauturi Frutti Fresh, produsa de patronii National TV? Daca are legatura, atunci nu inteleg de ce a aparut de-abia acum. Dar ia stati asa un pic… Te pomenesti ca o fi vorba de un gest aniversar! Da! Mai mult ca sigur ca asta e explicatia: in 2007 se implineste un anumit numar de ani de cind a aparut pe piata prima sticla de Frutti Fresh, iar „Freshmania" incearca sa celebreze aceasta aniversare. Cu alte cuvinte, e ca si cum ar fi ziua lui Eminescu…