Pilotii de la Raliul Sibiului au avut probleme cu orientarea, din cauza prafului.

Nori de praf, caldura infernala si un incendiu de padure care a intrerupt o proba speciala au fost principalele repere ale Raliului Sibiului. Focul izbucnit in padure a determinat oprirea PS 6, Gitu Berbecului, iar interventia pompierilor a determinat anularea ei dupa trecerea concurentului cu numarul 31, urmatorii primind timpi din oficiu, decisi de organizatori. Masura a stirnit un val de proteste, cum foarte contestata a fost derularea intrecerii in conditii de vizibilitate minima. Cel mai avantajat a fost Bogdan Marisca, acesta profitind de faptul ca a plecat primul in cursa, timpul de start de doua minute intre concurenti fiind insuficient pentru asezarea prafului ridicat de masinile deja plecate. Peste toate acestea, in masini temperatura a depasit 60 de grade Celsius, acestea nefiind dotate cu aer conditionat, din cauza ca dispozitivul ar determina scaderea puterii motorului. In aceste conditii, primul a terminat Marisca, urmat de Dan Girtofan si Marco Tempestini. La general, Marisca si-a marit la 11 puncte avansul fata de al doilea clasat, Tempestini (56, fata de 45). Urmatoarea etapa va fi, in 24-25 august, Raliul Tara Birsei.