Piata bijuteriilor incepe sa "straluceasca" si in Romania. Royal Caro, importator de ceasuri si bijuterii, isi extinde reteaua de distributie. ''In momentul de fata lucram la noul site Royal Caro, care va include si un sistem de vanzari online'', ne

Piata bijuteriilor incepe sa "straluceasca" si in Romania. Royal Caro, importator de ceasuri si bijuterii, isi extinde reteaua de distributie. ''In momentul de fata lucram la noul site Royal Caro, care va include si un sistem de vanzari online'', ne-a declarat Daniela Antosii, director de marketing la Royal Caro. Compania comercializeaza in Romania produse ale unor renumite branduri de ceasuri si bijuterii precum: COVER, SWISS MILITARY, ALVIERO MARTINI, PACO RABANNE, MEXX, SISLEY, UNITED COLORS OF BENETTON, ESPRIT, RONCO, ARKANO, PLUVIORO by METALORAFA, ARTLINEA. Royal Caro spera sa-si creasca in acest an profitul si cu trei colectii proprii de bijuterii: Diamantica, Tempo Perla si Colori Naturale. ''Colectia Diamantica va insemna si o premiera pe piata de profil. Piatra centrala de la cerceii, inelele si pandantivele, pe care le veti puteti gasi sub denumirea de "Changeable Stones, va putea fi schimbata cu alte doua pietre ce vor fi incluse in setul de bijuterii al clientului'', ne-a spus Daniela Antosii.

Investitii de un milion de euro

Royal Caro mizeaza si pe vanzarile din tara. ''Din acest motiv, a fost creat un departament in cadrul firmei noastre, care se ocupa exclusiv de distributia produselor pe plan national. Ceasurile si bijuteriile pe care noi le comercializam in magazinele proprii din marile centre comerciale din Bucuresti precum: Unirea Shopping Center, Plaza Romania, Titan Mall, Galeriile Victoria se gasesc si in tara prin intermediul partenerilor nostri din Timisoara, Cluj-Napoca, Ploiesti, Iasi, Brasov, Baia Mare, Sibiu etc.'', ne-a spus reprezentantul Royal Caro. Compania are pentru acest an un plan de investitii de peste un milion de euro. Banii vor fi alocati pentru redecorarea celor 8 magazine.

Asteapta vanzari de 7.000.000 euro

La nici un an de la lansare, brandul italienesc DonnaOro i-a cucerit pe romani. Cele 7 colectii de bijuterii realizate din aur de 18k cu briliante, perle sau pietre naturale sunt apreciate pe piata pentru calitatea lor, dar si pentru pretul accesibil. Cu Arkano, compania ''ataca'' si un un alt segment, acela al accesorilor pentru barbati. ''Arkano este o linie de bijuterii italienesti, confectionate din aur de 18k in combinatie cu cauciuc, diamante sau fibra de carbon''.
Compania, care a avut in 2006 vanzari de 3.700.000 euro, estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 7.000.000 euro.
Bugetul aprobat anul acesta pentru promovarea firmei este de 100.000 euro, in functie de rezultate, suma ar putea fi insa suplimentata.


Despre autor:

Curierul National

Sursa: Curierul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.