Industria serviciilor IPTV va creste de 34 de ori pana in 2011, cand va genera venituri de peste 26 de miliarde de dolari. China se estimeaza ca va fi tara cu cei mai multi abonati la televiziune pe internet.     Conform unui raport recent al companiei de analiza a pietei iSuppli, citat, printre altele, pe itnews.com.au, televiziunea prin internet este pregatita sa ia prim-planul, dupa aproximativ cinci ani in care a stat mai mult in stadiul de program pilot. Companiile din telecom sunt tot mai interesate de aceasta tehnologie, pentru a recupera din declinul veniturilor din domeniul comunicatiilor de voce. Strategiile de dezvoltare ale IPTV vor pune accent in special pe caracteristici si beneficii decat pe pret. Studiul preconizeaza ca piata serviciilor video IPTV va creste pana la 26,3 miliarde de dolari in 2011, de la 779,2 milioane dolari, cat a fost anul trecut, ceea ce inseamna o crestere de 34 de ori in cinci ani, fara a include publicitatea si serviciile cu valoare adaugata.     ASTEPTÃ…RI. Autorul raportului, Frank Dickson, identifica serviciile de televiziune de inalta definitie(HDTV), inregistrarile video digitale si video-on-demand ca principalii vectori de crestere a industriei. Numai serviciile de tipul pay-per-view si video on demand se estimeaza ca vor genera venituri de peste 300 de milioane dolari anul acesta. Cea mai importanta crestere in materie de numar de utilizatori ai IPTV o vor determina Jocurile Olimpice din Beijing. Nu este de neglijat insa potentialul acestui domeniu din punct de vedere al veniturilor pe care le poate atrage din publicitate, acestea putand depasi, potrivit iSuppli, un miliard de dolari in 2010. China va avea cei mai multi abonati la televiziune prin internet, in timp ce Statele Unite vor fi responsabile pentru aproape jumatate din cresterea globala a veniturilor din domeniu in urmatorii cinci ani. Europa, Franta si Italia se dovedesc tarile cu cea mai semnificativa adoptie a acestor servicii.