Domeniul jocurilor video a atras peste un sfert din populatia internauta in luna mai, ceea ce inseamna aproape 217 milioane de vizitatori ai site-urilor de profil, conform unui raport comScore. Fata de perioada similara a anului trecut, acest procent a crescut cu 17%. In medie, un jucator online viziteaza un site de jocuri de noua ori pe luna. Yahoo! Games se bucura de cea mai mare popularitate in acest domeniu in America de Nord, cu 18,7 milioane de vizitatori unici, in timp ce in Europa ocupa locul 4, primul fiind adjudecat de MSN Games, cu 13.8 milioane.  COMPORTAMENTE. Un studiu al NPD Group, care analizeaza o serie de indicatori comportamentali si demografici ai jucatorilor de jocuri video, ii imparte pe acestia in sase categorii, pe baza feedback-ului primit din partea a 11.638 respondenti ai unui sondaj online. Astfel, din cei 191 de milioane de gameri, circa 33% sunt jucatori avizi pe PC-uri, 22% sunt jucatori secundari, 20% sunt avizi jucatori pe console, 15% sunt jucatori de masa, 8% formeaza categoria jucatorilor intamplatori si numai 2% sunt jucatori impatimiti (Heavy Gamers). Acestia din urma domina la capitolul frecventa a utilizarii jocurilor video, cu 39,3 ore de joc pe saptamana, din care 23,9 ore sunt alocate jocului pe console. Jucatorii impatimiti sunt si cei mai importanti cumparatori din aceasta industrie, ei facand achizitii de jocuri video de opt ori mai mari decat un jucator obisnuit in ultimul trimestru. Potentialul industriei il reprezinta insa jucatorii obisnuiti.