Studiu - Pasarile colorate, afectate de iradiere Pasarile cu penajul viu colorat au suferit mai mult de pe urma contaminarii generate de dezastrul de la Cernobil. Pasarile cu pene rosii si portocalii, dar si cele care fac cele mai mari oua au fost cel mai afectate, pentru ca acestea folosesc cele mai mari cantitati de antioxidanti, lasandu-le expuse riscului de iradiere.   Spatiu - S-a descoperit cea mai veche galaxie Cea mai indepartata si mai veche galaxie a fost descoperita de astronomii americani cu ajutorul giganticului telescop Keck, din Hawaii, unul dintre cele mai performante din lume, care dispune de o oglinda cu un diametru de 10 metri. Lumina studiata de cercetatori corespunde unei perioade in care Universul avea nu-mai 500 de milioane ani vechime.   Descoperire - Oasele de dinozauri ca medicament Chinezii au sapat ani de-a randul dupa oase care credeau ca au apartinut dragonilor si le vindeau in scopuri medicinale, pentru tratarea ametelilor sau a crampelor musculare. Cercetatorii au preluat sarcina sapaturilor, descoperind deja piciorul unui erbivor de acum circa 100 milioane de ani.