"Articolul Tunul de la Posta publicat de ZIUA din 12 iulie 2007, sub semnaturile lui Luca Iliescu si Valer Alexandru, contine mai multe informatii false si afirmatii neintemeiate, menite a discredita si afecta grav imaginea agentiei First One Communication.
In primul rand, licitatia pentru contractul de publicitate al CN Posta Romana este o licitatie publica, derulata prin intermediul Bursei Romane de Marfuri, la care participa opt agentii de publicitate. First One Communication este una dintre aceste agentii, care a indeplinit toate criteriile de eligibilitate pentru participarea la aceasta licitatie. Analizarea ofertelor depuse de agentii este in curs de derulare, fara sa existe o agentie favorita, fie ea si First One Communication.
In al doilea rand, autorii articolului nu dau nici o sursa, chiar si mai putin credibila, pentru sustinerea afirmatiei ca First One Communication este una dintre favoritele castigarii licitatiei. Potrivit ziarului ZIUA, licitatia Postei Romane reprezinta o dedicatie pentru First One Communication, insa nu exista nici macar un paragraf prin care sa fie dovedit acest lucru. Autorii doar afirma ca Posta Romana favorizeaza First One Communication ignorand cele mai elementare norme de deontologie profesionala, inclusiv Codul Deontologic al Clubului Roman de Presa, pe care ziarul ZIUA s-a angajat sa-l respecte.
In al treilea rand, ZIUA reia mai multe informatii publicate de alte ziare, si care au fost dovedite a fi in mod evident false. Astfel, autorii articolului sustin ca First One Communication este controlata, printre altii, de RSLB Partners, desi RSLB este o companie de lobby din Statele Unite care nu are nici un raport juridic cu First One Communication. Ca urmare, RSLB nu este actionar la First One Communication si nici nu controleaza aceasta firma. Cu atat mai mult, legaturile, presupuse de ZIUA, intre Sorin Beraru si <<israelienii care controleaza First One Communication>>, se dovedesc a fi simple inventii, care au doar scopul de a denigra imaginea agentiei, implicata in proiecte comerciale de amploare.
In concluzie, consideram ca prezentarea unor informatii evident false si formularea unor afirmatii minicinoase, fara a prezenta dovezi sau argumente, reprezinta o atingere grava la imaginea agentiei, care se traduce in pierderi financiare importante. Din aceasta cauza, First One Communication isi rezerva dreptul de a va actiona in instanta, considerandu-va responsabili de producerea unor daune majore".