ORIZONTURI NOI LA PORTOROZ. Festivalul de publicitate Golden Drum a ajuns anul acesta la cea de-a 14-a editie. Pozitionat la inceputuri ca festival destinat creativilor din Noua Europa, adica zonei centrale si estice a continentului, festivalul inregistreaza de cativa ani o participare mondiala. Avand ca tema anticiparea viitorului, editia de anul acesta, intitulata Beyond Horizons (Dincolo de orizont), se va desfasura la Portoroz, Slovenia, intre 14 si 19 octombrie. Organizatorii anunta deschiderea etapei de inregistrari atat pentru competitia intre agentii, cat si pentru participanti. Inscrierile se vor incheia la 10 septembrie.   IAA EDITEAZA. IAA Romania (International Advertising Agency) isi extinde activitatea o data cu proiectul de editare de carte de specialitate pe care l-a initiat. Cartea lor proaspat editata este "Efectele publicitatii", in original "Cum sa faci publicitate", primul proiect al Editurii IAA Publishing House. Este vorba despre o adaptare a cartii "Wie Werbung Wirkt" a autoarei Brigitte Weiss, consultant in comunicare la Viena. Cartea tine insa cont de specificul pietii locale prin continutul de cazuri de pe piata romaneasca adunate de Dan Petre, conferentiar universitar doctor la SNSPA si managing partner D&D Research.   CONCURS DE GRAFFITI. Montain Dew Urban Fest a ajuns la cea de-a treia editie. Evenimentul gestionat de Pleon Graffiti Romania isi propune sa dea o dimensiune culturala unui fenomen considerat "vandal". "Write 4 Gold" va fi o competitie intre cei mai buni grafferi din Romania, organizati in opt echipe. Write4Gold 2007 include patru probe: concept painting, action throwups, realizarea unei schite in aproximativ o ora, folosindu-se de markere speciale, iar ultima parte a concursului este cea de tagging, un concurent din fiecare echipa va trebui sa faca aceeasi semnatura impusa de organizatori cu ajutorul unui marker sau a unui spray. Evenimentul se va desfasura astazi, sambata, 14 iulie, in Herastrau, incepand cu ora 8:00.   RECURS LA PARADOX. O noua banca ofera produse destinate micilor intreprinzatori. Este vorba despre Eximbank, pana nu de mult specializata in servicii pentru exportatori si importatori. Noul target este anuntat de aceasta schimbare cu ajutorul campaniei semnate de Lowe&Partners Romania. Campania mizeaza pe paradox, evident in spotul intitulat "Orbul gainii". Desi solutia este la indemana - paharul de apa e alaturi - , protagonistii spotului prefera sa indure setea. Campania se va desfasura la televizor, pe internet si va include, de asemenea, elemente de outdoor si indoor.