Vanzarile DaimlerChrysler Automotive Romania au crescut cu 58% in primele sase luni ale anului fata de intervalul similar al anului 2006, la 3.397 unitati, a declarat, ieri, agentiei Mediafax directorul de comunicare al companiei, Ioana Taflan.
Cererea de autovehicule Mercedes Benz - autoturisme si vehicule comerciale - a avansat, in intervalul analizat, cu 58,8%, la 3.032 unitati. Vanzarile de autoturisme Mercedes Benz au crescut cu 40%, la 1.115 unitati.
Compania a comercializat in primele sase luni ale acestui an 29 de autoturisme Smart, cu doua unitati mai multe ca in intervalul ianuarie-iunie 2006, 119 autovehicule Chrysler (+50%) si 156 unitati Jeep (+18%). Vanzarile pentru Dodge au ajuns la 61 de unitati in prima parte a acestui an.
Modelele cu cele mai mari vanzari au fost Mercedes Benz Clasa E si Clasa C, Jeep Grand Cherokee si Chrysler 300C.
DaimlerChrysler Romania Automotive, un joint-venture intre concernul german si firma AutoRom, din grupul TiriacAuto, a preluat la 1 ianuarie 2007 activitatile de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes-Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso. DaimlerChrysler controleaza 51% dintre titlurile noii companii.
Compania isi va extinde reteaua cu inca cinci dealeri daca piata romaneasca va avea o evolutie buna in acest an, urmand sa ajunga la 18 concesiuni, numar considerat optim.