In mijlocul revolutiei plastic-pop, fashionistele se gasesc tot mai des in postura de „pericol ecologic" fara sa-si dea seama. Pentru ca micile placeri cu care se delecteaza astazi femeile au ajuns sa fie cireasa de pe groapa de gunoi pe care o cream in jurul nostru zi de zi. In afara de ambalajele pe care le aruncam cu totii, plasticul se regaseste in aproape toate articolele vestimentare din garderobele de pretutindeni. De la lenjerie pina la pantofi, posete si cercei, fascinatia pop, veselia culorilor si a texturii „glamour" au facut ca moda de plastic sa fie considerata nu numai cea mai de efect, dar si cea mai scumpa tendinta a sezonului 2007. Colectiile primavara-vara 2007 lanseaza plasticul in orice ca „must absolut, iar noua tendinta face furori in toate tarile din Europa.

Revine si in Romania moda „anilor cei mai frumosi". Cu mica diferenta ca, in vremea aia, in Romania, poseta si pantofii din piele erau accesoriile mistice, purtate si cite 20 de ani si care ramineau in familie ca obiecte cu valoare extraordinara. Acum sint si romancele dipuse sa plateasca sume uriase pentru un „plastic" reusit. In fiecare sezon.

Astfel, mirajul pop ne impinge sa facem greseala de a contribui la gramada de gunoi care o sa ne ingroape, fara rea intentie sau ignoranta, ci pur si simplu din slabiciunea pentru must have-urile sezonului.

Mihaela Radulescu a aruncat zilele trecute la groapa de gunoi, in cadrul unui eveniment de mediu, o poseta Chanel mai degraba scumpa decit frumoasa si, mai mult decit orice, inutila. Sustine astfel un protest fata de ingroparea orasului in gunoi si inventeaza categoria de reciclabile „gunoi de diva". Ii sustin si ii admir gestul si imi exprim acum clar si raspicat admiratia pentru posetele purtate in „anii cei mai frumosi". Adica prefer vintage...