Emanoil Negut a aratat ca in ceea ce priveste producerea celor cinci clipuri publicitare, au fost constatate deficiente privind modul in care a fost derulat si executat contractul, precum si modul de receptie a materialelor produse. Au fost constatate nereguli in special la alocarea bugetului pentru acest proiect, fiind identificate doua note de fundamentare cu acelasi continut, singurul aspect modificat referindu-se la majorarea bugetului de la 1.037.037 euro cu TVA la 1.851.852 euro cu TVA.
Referitor la campania de publicitate in media interne pentru care ANT a incheiat un contract, inspectorii au descoperit ca nu au fost respectate nici caietul de sarcini si nici prevederile contractuale. (Mediafax)
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Problemă majoră la Tesla Cybertruck. Toate modelele vândute trebuie să se...
Sursa: wall-street.ro