Evenimentul se adreseaza firmelor care au inregistrat cresteri si profit in ultimii trei ani, dar care nu sunt inca listate pe piata bursiera, firmelor nou-infiintate cu potential de dezvoltare, celor prezente la piata Rasdaq, care doresc sa se evidentieze.
"Speram ca pana la sfarsitul anului sa convingem cat mai multe companii ca Bursa este un vehicul de finantare la indemana. Nu ne imaginam ca, odata incheiata campania, vom asista si la prima listare. Listarea la Bursa este o decizie strategica si trebuie bine gandita. Speram ca un procent semnificativ din companiile cu care vom discuta sa aleaga o listare", a declarat Stere Farmache, presedintele Bursei, transmite sursa citata.
Campania de prezentare a inceput ieri la Timisoara si vizeaza alte sapte orase. Reprezentantii BVB si ai Asociatiei Brokerilor vor fi in Constanta pe 26 iulie, in Brasov pe 12 septembrie. Urmeaza Cluj-Napoca in 3 octombrie, Iasi pe 24 octombrie si Craiova pe 7 noiembrie. Ultimul oras cuprins in aceasta campanie va fi Baia Mare, unde reprezentantii celor doua institutii ale pietei de capital vor ajunge pe 28 noiembrie.
Despre autor:
Sursa: Curierul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
7 miliarde de lei: suma cu care s-ar majora PIB în 5 ani dacă creștem plățile...
Sursa: wall-street.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro