LG precizeaza ca, in momentul in care se anunta promotii de orice natura, acestea vor fi comunicate prin urmatoarele canale media: TV, radio, presa scrisa, internet, outdoor. Promotiile respective nu se pot desfasura decat in principalele retele de magazine ale distribuitorilor autorizati, cum ar fi Altex, Media Galaxy, Domo, Flanco, Ultra Pro Computers. In plus, aceste promotii sunt anuntate prin postere, pliante si cataloage, disponibile in magazinele partenerilor si distribuitorilor LG.
LG Electronics se afla pe piata din Romania incepand din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizati, iar din 2004 ca LG Electronics Romania. In anul 2006, LG a avut o cifra de afaceri de 75 de milioane euro si o crestere estimata de pana la 100 de milioane euro pentru 2007. Compania LG se focuseaza pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice si de telefonie mobila.
Despre autor:
Sursa: Ziua
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro