Zile la rind, atit in jurnalele tv, cit si in emisiuni cu specific distractionist, am putut vedea mici interviuri cu cintareti, secvente ale unor chitaristi celebri si cantautori de marca evoluind pe scenele celor doua evenimente muzicale succesive organizate de Coca-Cola si Pepsi Cola. A fost un fel de turnir in care cei doi monstri planetari ai carbogazoaselor s-au dat in spectacol, incercind sa cistige nu atit inima, cit mai ales stomacul fanilor lor. Imediat au inceput sa curga comparatiile intre cele petrecute in insula de pe Lacul Morii si cele de la B’ESTIVALUL din Romexpo, ceea ce inseamna ca, pe fond, marketingul si-a atins obiectivele. Poate ca genul asta de razbel publicitar intre branduri, in care competitorii se chinuiesc sa-si cinsteasca adeptii cu o muzica si cu un antren, e similar unei campanii electorale. Stiti genul de seductie politica la iarba verde in care, dupa ce vin PSD-isii cu un mic si c-o Vasilica in fusta scurta de la formatia „Permanent", pac, apar la capatul celalalt al peluzei cei de la PLD cu o Miranda din trupa „Intermitent", care are o fusta si mai scurta si ofera niste mici si mai zemosi. Din perspectiva acestei asocieri, mi s-ar parea misto sa vad ca PSD ar oferi un concert cu Al Bano si Demis Roussos in parcul Izvor, special pentru electoratul sau, in timp ce PB(asescu)-ul si-ar invita fanii la concerte cu Tyan Sushi Gorilyak sau Beastie Boys, udate din plin c-un Jack si c-o icra de peste.