Cei care s-au visat actori, dar au ales o cariera intr-o campanie, au acum ocazia sa se afirme la Teacher's Film Festival. Companiile participante va trebui sa realizeze filme de scurt metraj (maximum 7 minute) dupa productii celebre puse la dispozitie de catre organizatori.
Echipele beneficiaza de libertate totala in alegerea scenelor sau a finalului filmului. Pana in prezent au confirmat participarea la festival peste 20 de firme: Teacher's Film Festival: Mediafax, Tabu, Dacia, Ing Bank, Crown Plaza, Zapp, Pepsi, Xerox, Erudio Alumni, Red Bull, Danone, Unicredit Tiriac Bank, Coca Cola, Top Brands, Edipresse AS, ING Asigurari, FHM, GFK, Germanos Telecom, BRD, Metropotam, Orange, Oriflame. Festivalul propriu-zis va avea loc in perioada 1 octombrie - 15 noiembrie (1 octombrie fiind data limita de inscriere a filmelor participante). Publicul va putea urmari detalii picante din culise, precum si filmele produse de fiecare echipa pe site-ul festivalului www.teachersfilmfestival.ro. Staff-ul Teacher's pune la dispozitia concurentilor regizori asistenta de montaj si post-productie, precum si ghidul "Cum se realizeaza un film".
Initiativa organizarii Teacher's Film Festival apartine companiei Cristalex, unic importator al marcii de whisky Teacher's.