Goodlife este postul tv destinat exclusiv sanatatii. "Acest canal este, cu siguranta, o noutate pentru ceea ce inseamna piata romaneasca; sanatatea este pe locul doi in agenda cetateanului, ca interes. Este extrem de ciudat ca intr-o tara si pe o piata in care sanatatea joaca un rol atat de important, proprietarii de media s-au inghesuit catre zonele de stiri, zonele de film. Ceea ce este clar este ca televiziunile generaliste incep usor, usor sa aplece botul in jos.   Viitorul, de fapt, prezentul, incepe sa fie cel al canalelor de nisa, drept pentru care in Romania avem deja nisa de muzica, de sport, telenovele, nisa de stiri, de business. Eu cred ca singurul sau cel mai important lucru, la care telespectatorul roman se poate raporta ca individ, este, categoric, sanatatea. Exista astfel de canale in lume, chiar si in Europa de Est, cel mai recent exemplu tine de Polonia, unde este un succes", ne-a declarat Ovidiu Miculesc, director general si unul dintre actionarii postului. Miculescu ne-a mai spus ca "este vorba despre un proiect la care se lucreaza de aproape un an, facandu-se studii de piata inainte".     FARA POLITICA. In acest moment, Goodlife Channel a fost preluat si se muta intr-o locatie propice, adecvata unei televiziuni. Postul se va dezvolta pe niste directii clare: medicina, partea de mama si copilul, partea de nutritie si dieta, miscare, fitness, trai in aer liber, zona de mediu. Actualmente, canalul este distribuit. "Programam o lansare puternica, undeva, la inceputul toamnei, la inceputul lui septembrie. Va fi un canal in care politica va lipsi. Sunt foarte putine statii tv care sunt construite ca un business in sine. Eu nu sunt legat de remorca nimanui, e vorba despre un business. Este vorba despre o pozitionare foarte clara pe piata, pe un subiect foarte serios. Este un canal targetat preponderant feminin, pe zona urbana, intre 25-35-40, dar care atinge si limitele de pe margini", ne-a mai spus Ovidiu Miculescu.