UNA MODA GROUP reprezinta un grup de studenti ai anului IV, Universitatea Nationala de Arte, Bucuresti, Departamentul Fashion Design, reuniti intr-un proiect interactiv, dintre sistemul universitar de invatamant si sistemul modei.
Universitatea Nationala de Arte Bucuresti reprezinta, in spatiul cultural si academic din Romania, un centru pilot in care se conserva elementele de limbaj ale artelor vizuale si care investigheaza forme si tehnici noi de creatie.   Universitatea Nationala de Arte propune prin intermediul absolventilor sai un model cultural care poate lega formele artei universale de spatiul socio-cultural contemporan. Simbolic, UNA MODA GROUP este "generatia de integrare 2007". Primii absolventi europeni din Romania, care trebuie sa devina modelul reusit al fuziunii dintre sisteme. TendinTe. Denis Arsu, Florentina Bulumac, Oana Calin, Naila Cinca, Cristina Ciovirta, Adela Gheorghiu, Irina Gorbatenco, Viorica Gorencu, Andra Iovanovici, Goran Kostov, Daniela Mihailescu, Ana Amelian-Nechita, Diana Osman, Elena Pavelescu, Anabella Penes, Lavinia Pop, Ecaterina Rusu, Cristina Sassu, Corina Stoicescu, Ramona Ursan, Sorina Zbarcea, Alina Ene. Coordonatori: lector univ. drd. Ioana Avram, consultant de moda Alin Galatescu. Acestia sunt cei care prefigureaza prin modul de functionare o potentiala institutie care sa presteze performant servicii de moda, lifestyle si imagine.   "Programul profesional de pregatire universitara include, pe langa designul vestimentar, si alte profesii ale modei bazate pe imagine, comunicare vizuala, management si relatii publice specifice, cum ar fi: director de tendinte, consultant de imagine, buyer, visual marchendiser, birou de stil, e-commerce de moda, formule si structuri de abordare a modei online, concept si organizare de evenimente de moda", spune Ioana Avram. Trebuie sa recunoasteti ca aproape nimeni nu s-ar fi gandit ca "functia" de director de tendinte, de exemplu, poate exista. Ei bine, pe o piata romaneasca a modei care se doreste in expansiune si la nivel occidental este nevoie si de asa ceva. Oportunitate. De fapt, valorile de coexistenta europeana exprimate prin motto-ul "Unitate in diversitate" se regasesc in fundamentul de functionare a grupului. Ei sunt pregatiti pentru disponibilitatea lumii actuale de a face din moda un stil de viata.   UNA MODA GROUP s-a afirmat public in mai 2006 cu colectia urbana "Silk Road". In intervalul de timp de la acest eveniment pana in prezent, grupul s-a dezvoltat, prin participarea directa la evenimente interne si internationale importante. Astfel, tinerii designeri au fost sprijiniti de branduri prestigioase, care au acceptat sa sustina ambitiosul proiect. In prezent, tanarul grup isi propune sa initieze o oportunitate de dialog intre designeri si producatori, intre consumatori de moda si amatori de arta, sa concretizeze dimensiunea actuala de design in lumea modei de azi, in cadrul evenimentului de finalizare a proiectului "Accessedesign", ce se va desfasura la 26 iunie, la Galeria Caminul Artei. Eveniment interesant, avand in vedere ca precede sustinerea lucrarilor de licenta(28 iunie) a adolescentilor ce reprezinta, s-ar putea spune, o... incercare reusita.     "Prin acest proiect-pilot se initiaza o noua viziune asupra invatamantului de moda romanesc, un sistem interdisciplinar intre procesul de invatamant si sistemul modei, in scopul de a echilibra cererea si oferta de profesionalism pe piata de munca, de a crea oportunitati de dezvoltare profesionala pentru absolventii universitatilor de profil. S-a abordat si un program de cercetare fundamentala, care include tendinte, expresii vizuale ale modei si multe altele" Ioana Avram