Industria internationala de media si divertisment va creste anual cu 6,4% si va valora peste patru ani 2.000 de miliarde de dolari. Internetul, platformele TV si jocurile video sint pietele care vor cunoaste cea mai rapida dezvoltare pina in 2.011, reiese dintr-un studiu al companiei de consultanta, PricewaterhouseCoopers si preluat de NewsIn. Totodata, peste cinci ani aproape jumatate din totalul cresterii industriei de media si divertisment va fi generat de mediile online si tehnologia wireless. Publicitatea online va creste cu aproximativ 18,3%, ajungind la o valoare de 73 de miliarde de dolari, in timp ce la nivel international publicitatea pe toate suporturile media va ajunge la 531 de miliarde de dolari, comparativ cu cele 407 miliarde de dolari, cit a inregistrat in anul 2006. Aceiasi cercetare estimeaza ca in 2.011 vor exista 540 de milioane de gospodarii cu acces la internet broadband, fata de 240 de milioane, cite sint in prezent, precum si 3,4 miliarde de abonati la tehnologie wireless, comparativ cu 1,1 miliarde existenti la aceasta ora. PricewaterhouseCoopers este cea mai mare firma internationala de servicii profesionale si acopera domenii precum consultanta, servicii financiare, servicii de resurse umane, tehnologie si comunicatii.