Graffiti BBDO este autoarea noii campanii realizate de Allianz-Tiriac Pensii Private pentru lansarea pensiilor facultative, informeaza un comunicat al agentiei de publicitate.
"Rolul agentiei de publicitate Graffiti BBDO a fost acela de a crea o campanie integrata de comunicare care sa diferentieze clar acest nou tip de produse financiare de asigurarile de viata traditionale", afirma sursa citata.
Publicul tinta al acestei noi campanii este compus din oameni aflati pe un drum ascendent in cariera profesionala, care traiesc acum in Romania si sunt preocupati de succesul pe termen mediu in activitatea profesionala. Motivul unei pensii facultative este neclaritatea fixarii momentului pensiei in viata lor, scrie Graffiti BBDO. Programul se desfasoara la nivel national si va dura doua luni, iar difuzarea se va face pe principalele canale media: TV, presa scrisa si outdoor. Conceptul creativ care sta la baza spotului TV se bazeaza chiar pe parerea romanilor despre pensiile facultative, si anume aceea ca intr-o perioada in care vei avea foarte mult timp la dispozitie, o pensie facultativa te poate ajuta sa te bucuri de pasiunile tale, fara ca standardul de viata sa-ti fie afectat. Acesta a fost si conceptul central al campaniei, cu doua tipuri de exemplificari, mai noteaza comunicatul.