Inzestrate cu istetime, simt de raspundere si, de ce nu, chiar cu sentimente nobile, aceste microparticule din compozitia fluidelor noastre casnice sint expresia unui nou animism in care ustensilitatea revrajeste lumea prin fantasma publicitara.
Noua magie a advertisingului reface, cu mestesugul tehnologiilor, textura de interdependente si legaturi mistice visata de maestrii Renasterii. Caci daca pina mai ieri credeam ca doar oamenii si animalele, cel mult, dispun de inteligenta, iata ca publicitatea ne vorbeste despre detergent ca despre o spalatoreasa tenace si despre ibuprofen ca despre un detectiv particular angajat sa investigheze cauza durerii. La cit de destepte par aceste particule in ultima vreme, mi-e teama ca, in curind, o sa putem vedea campionate ale detergentilor, unde favoritii nostri ii surclaseaza pe ai lor la facut clabuci. Fireste, daca japonezii organizeaza lupte de paianjeni, de ce nu s-ar organiza si concursuri de scos pete intre detergenti sau campionate de eliminat balonarile, intre iaurturi?
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 29 martie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Eleni Skoura, ING Bank: Personalizarea înseamnă informația potrivită, la...
Sursa: futurebanking.ro
-
Inspector ITM, reţinut după ce ar fi beneficiat de un plin de benzină pentru...
Sursa: wall-street.ro