Flamingo International estimeaza o crestere cu aproximativ 80% - 90% a vanzarilor de aparate de aer conditionat in sezonul estival, datorita cresterii de 60% a vanzarilor inregistrate la acest tip de produse in primele 10 zile ale lunii iunie, a informat marti compania.
Anul trecut, conform oficialilor Flamingo International, vanzarile aparatelor de aer conditionat in magazinele Flanco si Flanco World s-au situat peste asteptarile retailerului, ca urmare a cresterii veniturilor populatiei si a orientarii din ce in ce mai pronuntate catre produse destinate imbunatatirii confortului personal.
"Daca acum cativa ani aparatele de aer conditionat erau considerate produse destinate segmentului premium sau firmelor, la ora actuala observam o orientare tot mai pronuntata a vanzarilor catre un public cu venituri peste medie. Ne asteptam ca acest trend sa fie influentat si de cresterea veniturilor populatiei, dar si de orientarea consumatorilor catre produsele destinate confortului", a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
Vanzarile la aparatele de aer conditionat au inceput sa creasca cu procente importante inca din luna mai, urmand sa atinga o perioada de maxim interes in lunile iulie si august. Conform reprezentantilor Flamingo International, retailerii vor continua ofertele promotionale tocmai pentru a sustine aceasta evolutie.
Grupul Flamingo International deruleaza activitati de retail si de distributie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice si electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers si Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse si clienti diferite. Reteaua Flanco World cuprinde magazine de suprafata mare (1.800 - 3.000 metri patrati), amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat de catre clienti. Primul magazin Flanco World a fost lansat in noiembrie 2005 in Brasov, iar in prezent exista 10 magazine Flanco World in toata tara.
Lantul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locatii existente in Romania, are o cota de piata de 13,1% pentru 2006, in crestere cu 18,5% fata de anul 2005. Din iunie 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti. Flamingo International a obtinut o cifra de afaceri de 35 milioane euro in primul trimestru din 2007, datorita reorganizarii intregii structuri de retail, prin concentrarea pe deschiderea magazinelor de dimensiuni mari.