Fostul director al Europa FM si Radio 21 Ovidiu Miculescu a cumparat Good Life Channel, in care a investit deja 14 milioane de euro si pe care vrea sa-l puna pe picioare, ca post de sanatate, pina in toamna. Va batea de mult gindul sa va intoarceti la televiziune...

Da. Cind acumulezi multa experienta si cind intelegi bine jocul, peisajul, tentatia de a construi un lucru care sa fie al tau e foarte mare. In plus, formatia mea e de om de televiziune, iar televiziunea e prima mea dragoste.

Recent ati cumparat postul Good Life Channel. Ce profil va avea si cind il veti relansa?

Si aurolacul si academicianul, cind intra in biserica, ce-i cer prima oara lui Dumnezeu? Sanatate. Vom face, deci, din Good Life Channel primul canal tematic de health din Romania. De fapt, va fi un "conscious living healthy life-style", adica un mod de viata sanatos.

E vremea niselor...

Absolut. Telespectatorul incepe sa stapineasca telecomanda. Astazi, daca vrei sa-ti cumperi un ceas, nu te mai duci intr-un supermarket, ci intr-un magazin de ceasuri.

Care e publicul-tinta?

Core-targetul este feminin, 25-50 de ani, urban cu precadere, educat, mediu si high, persoane dinamice.

O sa neglijati barbatii?

Nu, niciodata. Fiind barbati (n.red. - actionarii firmei Set Up Media, compania care opereaza Good Life Channel: Ovidiu Miculescu, Cristian Babos - proprietarul unei fabrici de sucuri naturale din Cluj - si Adrian Dinescu, fostul proprietar al postului tv, ramas cu o participatie minoritara in firma), niciodata nu vom exclude barbatii.

Ce va contine grila?

Va fi foarte simpla, coerenta si va servi directiile pe care se dezvolta conceptul: medicina, in sensul de preventie, atentie, probleme de nutritie, dieta, miscare, fitness. Mama si copilul va fi de asemenea o componenta importanta. Tentatia este foarte mare sa faci si d’aia si d’aia si d’aia, insa daca iesi de pe culoar pierzi, pentru ca derutezi telespectatorul. Vor fi si stiri, dar fara politica, adica doar cele legate de ce se intimpla in sistemul de sanatate, o sursa nesfirsita de subiecte.

La cit se ridica investitia si in cit timp sperati sa o amortizati?

Investitia initiala a insemnat citeva milioane de euro, iar partea a doua de investitie se apropie de 14 milioane de euro. Business planul este pe cinci ani, probabil dupa trei ani si jumatate va incepe sa devina profitabila.

Unde va asteptati sa va pozitionati intr-un an?

E importanta cota de piata pe care vrem sa o stabilim conform planului de afaceri, adica 3,5%. Televiziunile de nisa nu alearga dupa ratinguri mari, pentru ca ele ar trebui sa fie premium, cu cote de piata mici. As vrea ca intr-un an sa se spuna despre noi ca sintem acea televiziune de health de care era nevoie in piata. Noi vrem sa facem din aceasta televiziune un business, nu un suport pentru alte business-uri sau un mijloc de influenta.

Ca televiziune nou lansata, credeti ca puteti atrage bani din publicitate?

Sigur. Good Life Channel vine prin profilul lui in intimpinarea advertiserilor. Daca ne uitam in top zece al advertiserilor din piata, sase dintre ei se suprapun pe directiile noastre. Vorbim aici despre produse de style, despre produse pentru copii, despre industria de lactate, despre suplimente nutritive s.a. Sigur ca o televiziune de nisa nu face volumul uneia generaliste, insa noi venim cu un target foarte specializat.

Mai detineti doua licente de televiziune, una pe life style si una pentru copii. Cind vor fi lansate aceste posturi?

Proiectele trebuie sa intre in executie, dar televiziunea este o afacere care inghite bani. Daca lucrurile merg asa cum trebuie cu Good Life Channel, pasul urmator este sa le dezvoltam pe celelalte doua.