O poza cu Paris Hilton. Mult roz, un look de plastic si cu toate astea de milioane de dolari. In mina tine un ciine in miniatura, imbracat cu o salopeta roz de plus si blana si, bineinteles, la git are o Ązgarda" cu diamante. Unii oameni o duc atit de bine incit pina si ciinii lor sint mai bine imbracati decit multi dintre noi. Moda ciinilor de buzunar are doua dimensiuni: ciinele ca accesoriu si accesoriile pentru ciini. E simplu. Animalul trebuie sa fie cit mai mic si sa se asorteze cit mai bine cu tinuta (si uneori personalitatea) stapinei si sa straluceasca ostentativ. Ultima fita in materie de accesorii este un ciine de bani gata. Industria fierbe in jurul noului hatir al starurilor. Uneori, accesoriile canine sint atit de spectaculoase (si de scumpe!) incit micile Ądiva dogs" stralucesc mai tare decit divele insele. Desi nu imi amintesc ca Barbie sa fi avut vreun Chihuahua, in ziua de azi, oricarei Ąpapusi" care se respecta ii iese un ciine din poseta.

Ideea sa iti cumperi un ciine pentru ca este la moda si sa ii cumperi ciinelui ce este la moda pare destul de bolnava si da o senzatie stranie despre societatea in care traim. Dar in loc sa ma revolt in fata extravagantei aproape jignitoare a acestei noi prietenii, cred ca penibilul relatiei star-ciine razbuna opulenta. Ridicolul care ii cuprinde pe toti cei implicati este savuros pentru privitori: de la femeile insotite pe covorul rosu de un ciine imbracat in haute couture pina la animalul inghesuit in rochite vaporoase si chiar la bietii designeri de outfituri canine, toata lumea se vinde intr-un fel sau altul. Si spectacolul este cu adevarat reusit. Pina la urma, Paris Hilton - si toate cele ca ea - accepta singura ca o diadema sta la fel de bine pe capul ei ca si pe cel al ciinelui sau (sau al oricaruia dintre ciinii nostri, as adauga). Oricum si orice s-ar spune insa, ciinii sint la moda. De fapt, doar Ąciinii la moda" sint la moda.

Ca orice altceva.